Fatma-asar Kızlar bebek şampuanı,pişik kremi vs. Kullandığınız markalar neler yazabilirmisiniz bizim zamanımızda dalin vardı 🤗 deterjan olarak siveno aldım
Gzde_defne Fatma-asar instagramda takip ettiğim bir çocuk doktoru anne var bebeklik adında şampuan önerdi onu aldım. Pişik kremi de bepantol aldım e bebekten.daha kullanmadım 1 ay sonra bebiş doğacak nasipse
Ceylnnn Fatma-asar bende deterjan siveno aldım pişik önleyici krem siveno aldım şampuan ve losyon ecowell aldım ama henüz kullanmadım
Esra-4151 Fatma-asar deterjan olarak granül duru aldım birde siveno şampuan olarak mustela aldım ecowell de güzel diye duydum 😇
Fuunndaaa Fatma-asar puresedd şampuan aldım, pişik kremi sudocrem aldım ama pişik önleyici olarakta mustela düşünüyorum henüz almadım, deterjan bende siveno aldım