dilarabati Kızlar 19 ocakta betam 414 22 ocakta 997 çıktı. 24 ocak beta sonucum 1011 çıktı az bir artış var. Öncesinde bir kimyasal gebeliğim var az artış yaşayan ve olumlu ilerleyen var mı?
Anneadayiozlem dilarabati son artışınız çok az başka bir kurumda mo verdiniz acaba farklı yerlerde verince bazen değerler değişik çıkabiliyormuş
dilarabati 2bebekbiranne55 randevum yarına beklemek o kadar zor ki belki aynı durumu yaşayan vardır diye sormak istedim
1_prensesannesii dilarabati farklı kurumlarda beta farklı çıkabiliyor aynı yerde vermelisiniz takip için
Anneadayiozlem dilarabati ondan olabilir dediğim gibi ultrasonda şuan birşey de belli olmaz kese de oluşmamıştır tekrar kan takibi yapın en iyisi
dilarabati iremykn kesemiz göründü 🥲 1-2 haftaya kalbini de duyarız dedi doktor 🧿 laboratuvar farkı olduğunu söyledi