beyfun Asekrn ben karataşa gidiyorum merve hocaya canım hocam pakette almadım valla gittkçe veriyorum devllte bulamadım kafama göre hiç 70 80 bin civarı olması laızm
sumeyyehmz Asekrn medifema dogum paketi 75bin ilker gülbaşaran çarşamba günü sezeryan olacagm çok ama çok memnunum
serapbttl Asekrn merhabalar hastane olarak değilde doktor olarak ilerledim 3.doğumum Bazekol irfan hocaya gidiyorum lkinde can hastanesindeydi 2.de bazekole geçti şuan hala orada doktor zaten çok memnun olduğum gözüm kapalı güvendiğim biri hastanede açıkçası ilk gittiğimde çok soru işareti vardı ancak çok iyiydi tüm çalışanlar sağ olsun ilgililerdi umarım bunda da öyle olurlar. Muayene ücreti 2360 olmuştu sanırım 2300 birşeyfe kusurunu unuttum doğum fiyatı almadım Çiğli bazekolde paket yok malesef keşke olsaydı
buketl Asekrn ekol de olacağım takıpli hastayım 69 bin geçen sene sabitledik biz şu an 80 olmuş sanırım
AslanEge sumeyyehmz Aynı doktorumuz bende yarın sezaryen oluyorum İlker beye 💕💕💕 gerçekten müthiş bir doktor
sumeyyehmz AslanEge yaaa benmde çarşamba günü saglıkla kavuşunnn🌸🙏🏼🥹deneyimlerinizi beklerim bnde umarım çok çok güzel konforlu geçer🌸🙏🏼
AslanEge sumeyyehmz Yaaa dün mü geldi bebiş akşam üstü İlker bey bir doğum daha geliyor dedi senmiydin 💕💕💕
sumeyyehmz AslanEge evett hareketsizdi nst güzel gelmeyince acil doguma almk istedi çok şükür saglkla kavuştuk🥰 dün akşm taburcu olduk
irmairma Asekrn ben 37. Haftamdayım paket almıştım 75 bin full paket olandan, sadece doğum ne kadar bilmiyorum, Karataş a gidiyorum çok memnunum
Asekrn irmairma hangi doktora gidiyorsun bende oraya gideceğim doktora karar veremedim iki kişi arasından
irmairma Asekrn aysel zabit e gidiyorum çok memnunum çok seviyorum kendisini, hem yoğun hem çok ilgili asla hiçbir şeyi riske atmıyor başım ağrıyor desem herşeyimle ilgileniyor, doğuma az kaldı inşallah güzel geçecek kendisine güveniyorum
AslanEge sumeyyehmz Seni beklerken yanımızdaydı ☺️ Çok şükür sağlıkla kavuştuk nasıl geçti. Ben yine spinalle uyuşmadım maalesef genel anestezi verdiler zorladı ama herşey yolunda gitti şükürler olsun darısı tüm hamişlerin başına sağlıkla kavuşsunlar bebeklerine inşallah 🙏