flowerrx Kızkar catlatma iğnesinın 5. Günü bugün dün ihsal oldum ondan onceki gün miğdem aşırı bulandı hastane acile gittim gebelik şüphem var yalnız dedim beta yaptılar tahlil yaptılar iğneden midir bu değer
busu1 flowerrx Gonapeptly ise iğneniz beta yükseltmez otriville falan yükseltiyor ama 2 gün sonra verince net anlaşılır inşallah bebistir🙏🏻
burcuznp flowerrx 100 e kadar yükseltiyor o yüzden şuan igeninin etkisi 12 gün sonra verilen tam net oluyo benimde başıma geldi ordan biliyorum
flowerrx busu1 inşallahh öyledir idrar testi pozıtıf çıktı 10 gun olsaydı tamam derdım de cok erken olduğu için inanamıyorum
-Papatya33 Ovitrelle de hcg hormonu var. Vücut hamile gibi tepki veriyor o yüzden. İğneden sonraki 14.gun test yapmanız daha doğru ya da kan vermeniz
GozdeKB flowerrx merhaba canım konuyla alakasız fakat ben de gebelik testi yaptım pozitif çıktı acilden kan vermeyi düşünüyorum beta hCG dışında hangi testleri yapıyorlar acilde
nisancoco_ GozdeKB Bana acilde beta hcg bile bakmadılar. Belki bulantım baş dönmem var deyip hamilelik ihtimalim de var derseniz anca
ballim_dunya flowerrx iğnenin etkisi 12 gün felan sürüyor sanırım canım o günden sonra beta baktırmam gerekiyor diye biliyorum