Gulayuraz Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim doktor bugün idrar torbasını gördüm altı boş büyük ihtimal kız dedi bu zamana kadar göstermiyordu cinsiyetini şimdi büyük ihtimal kız dedi sizce değişir mi yoksa kesin kızmıdır 🙈
Omaraysegul Gulayuraz bizde oyle belirsiniziz:( devlete gidiyorum uzman doktora o erkege benziyo dedi ozele gittik oda kiza benziyo dedi. Sali gunu gittim tekrar doktuma gostermedi erkege benziyo demistiniz dedim oyle demissem o erkektir oyle düsün ddi
_eda8 Gulayuraz ay bende emin olamiyorum banada 18+4 de kiz dediler , Esim‘de doguma kadar hep kiz demisler dogdunda oglan cikmis 🤦♀️ Alisverisde bile tedirginlik yasiyorum
Gulayuraz Omaraysegul bana bu zamana kadar hiç söylememişti doktorum özele gidiyorum bende göstermiyor kapalı seni yanıltmayayayım diyordu bugün öyle deyince acaba dedim 🙄