tubay21gamilcom Merhabalar cuma günü hastneye gittim üç oğlum var doktor bunada %60 erkk olabilir dedi kordonu Önündeydi görünmüyordu ama kordonun altında çıkık var erkek olabilir dedi Aranızda böyle bir durum yaşayan oldumu cunku ben çok kızım olsun istiyorum