Kızlar annemle dışarı çıktık biraz yürüyüp mağazaları falan dolaştık. Yürüyüş esnasında vs bir sıkıntı olmadı bi tek alt karnımda çekilme oluyordu. Eve geldiğimde sol belim yani sanki böbrek kısmı gibi çok ağrıdı sızladı. Bir müddet dinlendim de öyle azaldı biraz. Yürüyüş tempom da hafifti yani öyle çok zorlamadım hırpalamadım kendimi. Sonradan ağrım olunca da çok korktum. Böyle benim gibi olan var mı?