aslisu01 33.haftamdayim haftalardır oluyor başta cok düşünüp takiyordum artik takmıyorum. Ic camasirlarimi ütüleyip giymeyi ihmal edersem çok kasintim oluyor utuleyip giyersem olmuyor ve gunde kaç kere camasir değiştiriyorum 60 derecede yıkıyorum artik olanı da takmıyorum cunku kaç kere test verdim idrar yolu enfk yok candilla çıkmıştı buyuk ihtimalle ondan kaynaklı benimki ama kontrollerimde bebeğin durumu hep iyi artik takılmıyorum işte hijyene ekstra dikkat edip probiyotik almaya dikkat ediyorum onun disinda umursamiyorum yapacak bir sey yok