Bebek10 İç karnın küçük olabilir, gaz kaynaklı şişkinlik olabilir. Ben 18 haftalikken bir ara olduğundan fazla şişti kısa dönemlik doktorum gaz kaynaklı olduğunu söylemişti. Gaz hissetmiyordum ama gaz olmasa bile ödem olabilirdi çünkü çok ödem yapacak şey yiyordum. Sonradan normale döndü zamanlı büyüdü karnım