ballim_dunya Kızlar bu ay Letu kullanıp hamile kaldım ama maalesef kimyasal oldu Perşembe günü öğrendim bugün kanamam başladı doktora gitmem gerekiyor mu tekrar Letu başlaması için yoksa bir dahaki döngüyü mü beklemeliyim kararsız kaldım yardım edin
mucizebebekkk589 ballim_dunya geçmiş olsun canım bir dahaki ay tutar inşallah 🤲🏻 ne zamandır kullanıyorsun bende bu ay ilk defa kullandım beklemedeyim 🫠 çatlatma iğnesi yapıldı mı sana
ballim_dunya mucizebebekkk589 bu ay ilk defa kullandım 5 gün bittikten sonra gittim 14 mm olmuştu doktor bu ay iğne olmaz dedi bu ay daha bekleme çatlamaz dedi sonra kendiliğinden çatlamış o günlerde de ilişki olmuştu ama kimyasal oldu işte