zeyzey1704 https://mutluresim.com/images/2026/01/25/X4x9 Kızlar adetıme daha 2 gün var normalde hiç böyle hayalet cizgi bile cıkmazdi ilk gebelıgım de de böyle olmuştu ama bilemiyorum
yldzata zeyzey1704 merhaba bende de aynısı benim forma bakarmısınız çünkü bende de aynısı bu şekilde ama bende hem adet hemde böyle çizgi var
bebegimle_ben zeyzey1704 bence var canim bende bekliyorum test icin ya insallah herkeze guzel haberler gelir
yldzata yldzata bende bu testen denedim 23 Ocak çok az silik çizgi çıktı ışığa tutunca sonra inanmayarak 25 Ocak bugün sabah yaptım ama bu kez erken gebelik testi yaptım ve silik çizgi direk çıktı 10 sn içinde
yldzata zeyzey1704 ya evet aslında ama senin testte de ben görüyorum var pembemsi çizgi bir de acaba yarın sabah erken gebelik testi mi yapsan acaba diyorum çünkü o daha hassas belli olur hemen diye düşünüyorum canım
yldzata zeyzey1704  Bak benim bu şekilde varla yok arasıydı kaset testte hata kamerayla çekilince görülmemiş bile ama ışığa tutunca vardı sonra ben pek inanmayarak 2 gün sonra erken gebelik testinde denedim biraz daha fazla belli oldu
busraggyy yldzata kaset testte c çizgiside çok az çıkmış bozuk olabilir mi acaba bence em net gecikmeyle anlarsınız Her şey gönlünüzce olsun İnşallahh ❤️
minikksu Bende de böyleydi hala adet olmadım. 2 kaset testtede silik çizgi vardı ama erken gebelikte negatif çıktı bende saldım aman
yldzata busraggyy ben onu akşam üzeri yapmıştım kaset tesi o yüzden cok az çıktı Erken gebeliği ise bu sabah ilk idrarla yaptım canım
zeyzey1704 busraggyy ben geçen ay 2 tane almıştım onda hiç böyle olmadı adet günümde yapmıştım zaten sonra adet oldum bugünde dayanamadım yaptım böyle oldu hiç böyle olmamıştı
merveeeeeeeeeeeeeeeeeee zeyzey1704 13 Aralık adet 6+2 sistemde ilk gebeliğimi adete 2 gün kalmış ögremiştim bu gebelikte 3 gün gecikmeye öğrendim