zehraninannesii Aysenurkeser cnm acele etme bence sancılarını bekle bazıları 42. Haftada doğuruyor suni sancı önermiyrum ben yine de gönlünce sağlıkla doğsun bebeğin. Amin
zehraninannesii gulsuakman Benim ilk çocuğumda 2 cm açılmam wardı hastaneye yatışım yapıldıktan sonra nişan geldi dün gibi hatırlıyorum sonra da suyumu patlattılar suni csancı werdiler.
lovely35 Bende bugün 40+0 oldum. İlk bebeğimde 40+0’da gelmişti inşallah bugün gün içinde bekliyorum.