mavipinokyo81 2019S merhaba benim ilk oğlum orta büyüklükte kalp deliği ile doğdu kapanmadı ve ameliyat oldu şmdi ikinci oğluma gebeyim detaylı ultrason ve fetal eko yaptırdım temiz sağlıklı görünüyor şimdilil doğunca bakıcaz bakalım içim rahat şimdilik
2019S mavipinokyo81 teşekkür ederim yanitladiginiz için .benimde r canlı doğumum var en son kucugunde delik vardı açık ameliyat oldu şuan 1 sınıfa başladı.gebelik düşünüyorum bende anlarsınız beni korkularım tekrar olurmu .
mavipinokyo81 2019S birinde var diye illa diğerinde de olacak diye bir kesinlik yok. Evet risk taşıyor veya olma ihtimali vardır ama olmaya da biliyor