merve02312 Kızlar 1 aralıkta sağlıksiz gebelik geçirdim kürtaj oldm şimdii yine gebeyim hissediyorum doktor gebe kalir kalmaz aspirin basla demişti yazmıştı ilacı bana doktora ne zaman gideyim pozitif çıkar çıkmaz ilacı iceyimmi sizce
aseldfne @"mdjdjdhdiejd canım Doktor’un dediyse test yap hemen başla çünkü kan akışı zayıfsa, bebek canlanamıyor bende 2. Gebeligimde, hemen başladım teste pozitif görünce smdı 3. Hamileyim bundada hemen başladım sonra ekoprine geçirdi doktorum,
htan merve02312 bilmiyorum ama kendimden ornek vereyim. ben su an 13 haftaya kadar 2 haftada bir gittim . Hatta 7. Ve 8 . Haftada ust uste gittim. Simdi 13 haftadayim 3 haftada bir gel dedi doktorum. Ben kendimi takip ediyorum. Goguslerimde sertlik var mesela. Oncekilerde de oyleydi bi anda kayboldu o his vs .simdi hergun sabah aksamda ayetel kursi ve fatiha okuyup ufluyorum Allah a emanet diyorum yapicak bireey yok 😊
iremdiye1i merve02312 ben iki düşük yaşadım pıhtılaşması bozukluğum oldugunu 3. Ye hamile kaldığımda 1 aylıkken öğrendim hamile olduğumu öğrenir öğrenmez sabah 1 akşam 1 adet olmak üzere 2 adet bebe aspirin tükettim sonuçlarım çıkana kadar
merve02312 iremdiye1i benim de adetime 1 hafta var ama şüpheleniyorum doktor gebe kalir kalmaz basla demişti kontrole gitmeden baslasammi acaba
2019S iremdiye1i bende şuan bu teslerle uğrasıyorum .sonuçlarınızı paylaşabilir misiniz benim hepsi negatif lupus sınırda çıktı bende 29 Ekim’de kürtaj oldum