2 ay klomen +çatlatma iğnesi denedik olmadı psikolojik olarak çökmüştüm üstelik bu ilaçlar yüzünden bir sürü kist oluştu.Aşılama için doktoruma ısrar ettim rahim filmi istedi kistlerden kurtulmam için ilaç verdi mr çekildim rahim filmi çektirmeden doğal bir şekilde hamile kaldım kafadan atmak gerekiyor yoksa 8 aydır uğraştık ne zaman akışına bıraktım kendi kendine oldu şuan 12. Haftadayız inşallah tutunur sağlıkla gelir hiç kafanıza takmayın onun zamanı var Allah büyük