Kızlar gündem ortada ve daha yeni Deniz kızımıza yapılanları okuduk. Bir anne adayı olarak ağlamaktan bi hâl oldum ve kendim yatak döşek olsam bile oğlum zarar görmesin diye ilaç içmeyip onu bu denli korumaya çalışırken oğlumun en savunmasız zamanında vicdansızların ona neler yapabilecekleri tüylerimi ürpertti ve bu hepimiz için bu ülke şartlarında olası bir durum. Bizler sustukça o yeni doğan çetesi içeriden çıkarıldı, daha kim bilir neler çıkacak ortaya. Bu ülkede maalesef tepki verdikçe zaten olması gereken şeyleri yaptırıyoruz. Kendi evlatlarımız için, kardeşlerimizin evlatları ve yaşlıları için sizden bir şey rica ediyorum. Cimer’e girip şikâyet oluşturur musunuz? Sağlık Bakanlığına iletilecek ve hazır metin bu şekilde. Direkt kopyalayıp yapıştırabilirsiniz:
Son dönemlerde ortaya çıkan ve Kahramanmaraş’ta yaşanan Deniz kızımızın bir yoğun bakım hemşiresi tarafından dövülerek engelli bırakılması sonucunda bizler sağlık sektörüne olan güvenimizi kaybetmiş bulunmaktayız. Bu yaşanan olaylar sonucunda bizler bebeklerimizi, hastalarımızı, yaşlılarımızı; küvezlere, yoğun bakımlara emanet etmek istemiyoruz. Sağlık Bakanlığı derhal incelemelerini, denetlemelerini artılmalı ve yaptırım uygulamalı. Hastane yönetimleri; vicdansız personellerini korumamalı, gereğini yapmalı. Bir vatandaş olarak taleplerim:
- Erkek hastaya erkek personel, kadın hastaya kadın personel bakmalı.
- Her yoğun bakım hastası için ailesine izleme olanağı sağlayan kamerayla yayın yapılmalı, erişime açık olmalı. Bu durum bebek küvezleri için de gerekli.
- Yoğun bakımlar için psikolojik testlerden geçirilmiş özel kadro seçilmeli.