Kızlar 31+1 de çok şiddetli kasık ağrım oldu özele gidiyordum doktorum sancılarımın olduğunu rahim ağzımın uzun ve kapalı olduğunu ama 2 güne rahimde açılma olup suyumun da gelebileceğini söyledi ve devlet hastanesine gittim serum takıldı sonra refakatçi kabul edilmediği için kendi doğum yapacağım hastaneye geldim burada 1 doz ciğer geliştirici iğne vuruldu makattan fitil konuldu 3 kez serum takıldı sancılarım şuan yok nst de de 20-25 çıkıyor bugün de Celestonenin 2. Dozu vurulacak bebeğim çok küçük 32cm 1430 gram doğum yapmaktan korkuyorum 37-38leri görmek istiyorum Rabbimin izniyle bu durumu yaşayanlar var mı acaba 🥺