defneomer Kızlar 34 haftalıgım 2 gundur hareketlerde barız derecede azalma hıssedıyorum doktora gıtmelımıyım normalmıdır basına gelen varmı
kartanesi___ defneomer 35+4 bende de son 2 haftadır falan epey azalma var ama yer darlığından diye düşünüyorum
burcuo defneomer 2 saatte ortalama 10 hareket için normal diyorlar ama içiniz rahat etmeyecekse gidin, haftanız ilerlemiş, vicdanen de rahat olursunuz
cansu2306 defneomer ben de yaşadım 1 gun boyunca cok hareket etmedi surekli gun içinde gerdirsi kendini oluyormuş oyle
Hulo2105 defneomer bana 36. Haftada sanırım olmuştu sabah hep hareket ederdi o sabah etmedi baya bekledim öğlen oldu tık yok doktor hemen gel demişti hareket hissetmezsen neyse acele gittim tam hastaneye vardım bi tekme 😂 nst ye girdim meğer uyuyormuş…
baharee65 Ben 22 haftalık gebeyim geçen gün bende hareketlerini hissetmiyordum normalde hareketli bebeğim hiç riske atmadan baktırdım iyiydi çok şükür kalp atışını falan dinledik içim rahatladı 🫠 inşallah sizinki de iyidir sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
esraylnz Bende 35 haftalığım azaldı gibi yani sert değil zaten öyle çok bir sert tekmesini falan hissetmedim şimdiye kadar hareket var ama çok naif