Tansiyonumdan dolayı zaten sıkıntılı gidiyordu çok istedim 1 hafta daha durmasını ama durduramadılar birde kalp atışları çok yüksek olduğu taşikardik gittiği için nstde mecbur sezeryana alındım solunum desteği alması lazım simdi küvezde lütfen dua edin biran önce kucağıma alıp evimize dönelim