Busranur_mnts aryabe gökçe sare hoşuma gitti ben de iki isim koysaydın sare de koyardım eşim tek isim olsun dedi sare ismini de olursa 2. Kızıma saklıcam 😅
lotusflowers aryabe gökçe türk ismi. Daha çok milliyetçiler koyuyor. Diğerleri bildiğim kadarıyla arap kökenli zeynep falan. Bence kültür karmaşası gibi olmuş. İlla iki isim olacaksa gökçeye daha uyumlu bir isim bulmanızı öneririm