Zehra66 Kızlar merhaba bugün ultrasona girdim bebeğin kafası iki haft önden dedi normalmi bu durum acaba kafama takıldı 😬😬
Ela11 Zehra66 benimde bir hafta öndeydi doktora birşey olur mu dedim seninki de küçük birşey oluyor mu dedi gülerek hayır dedim olmaz o zaman dedi
Zehra66 Bebekte aşağıda biraz yatman lazım dedi bende cezaevinde çalışıyorum sürekli ayaktayım korktum ya erken doğum riski oluyor sanırım öyle olunca
Gamzelikra Zehra66 benim kiziminda oyleydi sezeryan oldu dogduki Hicte. Buyuk degil😂 sadece Cilek gibiydi duzeldi sonra dr larda herseyi abartiyor cnm takma