esragny 13+2 kızlar ara ara kanamam oluyordu dün birden sol tarafım sertleşti bi şişti ondan sonra kanamam geldi tekrardan Suan az kanamam ama sol tarafım halen sert 1 saate hastaneye gideceğim.
ssureyyabkntzla Benimde aynı bu haftada çok kanamam oldu çok şükür bebek iyiydi kalbinizi ferah tutun rabbim evladınızı korusun
esragny ssureyyabkntzla hastaneye gittim kanama alanı yok dedi bebek gayet iyi protestona devam dedi Kanama nerden geliyor diyorum bisey diyemiyorlar 16 haftaya kadar dikkat et dedi İçim rahatladı çok şükür 🙏🏽