Kızlarrrr geçen ay betam 12 ye çıktı sonra bir anda 5 in altına düştü doktor bir sorun yok dedi adet tarihim 21 iydi geçen ay ama 23 ünde başlamıştı ama bu ay daha olmadım ve gebelik testi de negatif sebebi nedir acaba 😓 beyaz şeffaf bir akıntım ve arada hafif bulantım var başka hiç bir belirti de yok ne regla ne gebeliğe dair