nurellanurrrr Kızlar daha önce 2 kez düşüğüm oldu,şuan hamileyim,randevu zamanı gelene kadar çok tedirgin oluyorum,sizce Fetal Doppler alsam daha mı tedirgin olurum ne düşünüyorsunuz,duyamayanlar oluyormuş cihazla,çok kararsız kaldım 😐
buketdeniz19 nurellanurrrr benimde 1 tane kayıbım oldu kalbi durmuştu bende korkuyorum ama dopplere zararlı diyorlar aslında bende düşünmüştüm 😂 benim doktorum bebeğin kalp atışlarını bile dinletmiyor zarar vermeyelim ısı gönderip diye 8. Haftada 5 saniye açtı kapattı 😂
erikarpuz nurellanurrrr ben 12. haftamda almıştım gebeliğimin sonuna kadar da kullandım valla doğurup gözümün önündeyken bile tedirginim gece sürekli kalkıp bakıyorum nefesini kontrol ediyorum falan 😂
eveline nurellanurrrr benim de düşüğüm olmuştu o yüzden sonraki gebeliğimde aldım, iyiki almışım diyorum kesinlikle içimi rahatlatıyor alın bence. Sonuçta doktora uzun süre ayda bir gidiliyor, ben hareketleri de geç hissettim o içimi rahatlatıyordu, kalp atışlarını duymama gibi bir şey de yaşamadım 12-13.haftalarda almıştım
lotusflowers nurellanurrrr ben aldım ama bence çok gereksiz. Bir türü bebeği bulamıyosunuz. Ve anneninde kalp atış sesi geliyo. İkisi karıştırılıyo. Bi kaç kere deneyip kaldırdım. Kullanamadım sandım ama sağlık ocağından kontrole çağırdılar aynı cihazla dinliyolar. Onlar bile bulamıyo. 1 saat aradı sonra beni kaldırdı çikolata yedirdi geri baktı falan. Saçma bi alet bence
nurellanurrrr buketdeniz19 doğurup gözümüzün önünde görene kadar tedirgin olacağız galiba 😂 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
buketdeniz19 nurellanurrrr Ay galiba evet Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 ben her hafta doktora gidiyorum doktor gelme diyor 😂 ama gidiyorum napim
nurellanurrrr buketdeniz19 amin canım 🤲🏻ben de hep çağırmadan gittim,en son sen niye geldin yine dedi,2 haftadır gitmiyorum ama kendimi yedim evde 😂😂
buketdeniz19 nurellanurrrr yok valla gidiyorum özele gittiğim için 10 gün içerisinde tekrar gidersem muayene ücretsiz kontrol sayılıyor ben gidiyorsam oda sağolsun ilgileniyor 😂 ayda 2,3 kere muayene ücreti ödüyorum ama gözüme bile gelmiyor umrumda değil 😂😂
alyoo nurellanurrrr Benimki de her gidişimde mutlu ol biraz diyip duruyo bu kadar endişeyle nasıl mutlu olabilir insan😂😂😂 odaya gülerek giriyorum ama kalp atışı ve ultrasonda ağlama geliyo falan analık çok zor😂
nurellanurrrr erikarpuz ah ah annelik işte hep bi tedirginlik 😂 ömür boyu da sürecek böyle sanırım 😂😂
nurellanurrrr buketdeniz19 ben de özele gidiyorum,doktor hep 3 hafta sonra çağırıyor,hiç ücretsize denk gelmiyor,bi iki kez kontrol diye gittim hep niye geldin dedi,hiç anlamıyorlar halden 😂 ben de doğum paketi almıştım daha 15 haftalık hamileyim,şimdiden muayene hakkımın yarısı bitti 🤣🤣
buketdeniz19 nurellanurrrr 10 gün içerisinde gidersen ücret ödemiyorsun kontrol süresinde oluyorsun özelde gitme süresimi var ya istediğim kadar giderm parasıyla değilmi😂😂
nurellanurrrr eveline ben de tedirgin oluyorum 15. Haftadayım alsam duyarım değil mi,duyamam daha çok tedirgin olurum diye almamıştım
eveline nurellanurrrr Evet duyuluyor. Bana da çevremdekiler çok gereksiz demişlerdi. Ama ben hareketleri çok geç hissettim mesela, o zaman kalp atışlarını dinleyip rahatladım. Bir de hareketleri hissetmeye başladığımızda da her gün hareket hissedilmiyor, ben 30’dan sonra tam düzenli hareket hissetmeye başladım. Benim gibi telaşlı biriyseniz alabilirsiniz. Evhamlı olmayan insanlara gereksiz gelebilir
Bykessra nurellanurrrr Bence alma zaten 14 veya 16 da duyuluyor zar zor o aletle ve zaten biraz daha sabredersen 19.20 haftalarda hareket hissetmeye başlayınca o cihaza ihtiyacın olmayacak. Zararından bahsetmiyorum çok bilgim yok ama sık dinlemek iyi değil diye diyorlar hep sende elinin altında olunca ister istemez sık son kullanacaksın
htan nurellanurrrr isi yayiyor bebegin tam konumunu bulana kadar ve zararlı yoksa bende 2 kayip yaşadım almayi dusundum o isi da bebege zarar veriyor diye vazgeçtim . Saglik ocaginda hemsire onunla bakti mesela son haftalarimda iki saat aradi tam konumu bulunca ses geldi . O ses gelene kadar da stres oluyorsun daha cok
nurellanurrrr htan ben de sağlık ocağında normal ultrason cihazıyla bakıyorlar sanıyordum hatta gidip orada baktırmayı bile düşündüm,teşekkür ederim ben de stres olur muyum diye korkuyordum
htan nurellanurrrr diger saglik ocaklarinda normal ultrason vardir belki ama benim gittigimde dopplerle baktilar
Fuunndaaa nurellanurrrr ilk doğumum da bebeğimin kalbi 30 haftalıkken karnında durmuştu o yüzden bende almayı düşündüm doktorum vermedi kalp atışını bile her seferinde dinlemiyor