Sürekli korku kaygı içindeyim . Gece uyurken sola yatmam gerekiyor ama sabah uyandığım da sırt üstü uyandığım çok oluyor bebeğime bir şey olmuş mudur , ani hareketler yapıyorum bazen bebeğime bir şey olmuş mudur , sola yatııgumda bazen bebeğimin hareketinin bir kısmı sanki altımda oluyor kafasını kolunu bir yerini eziyor muyum acaba , burada arkadaşlar yazıyor 28,29 haftada doğurdum diye ben de erken doğum olur mu diye korkuyorum kendimi sürekli takip eder oldum , bir yandan hadi vakti ile geldi normal doğuma giderken sezeryan olmak zorunda kalır mıyım ( ki doğum hane için gözümün önüne gelen kareler ayrı bir dert oradan zaten çok korkuyorum çok acıyacak işte yapabilecek miyim nasıl bir yer nasıl bir durumda olurum orası ap ayrı fikirler düşünceler zaten ) , işte bebeğim sağlıklı mı , eli kolu tüm vücudun ile o kadar kaygılı o kadar düşünceliyim ki …