Drysmsn Merhabalar yarın şeker yüklemesi olacağım tam olarak ac mi gitmemiz gerekiyor acaba ? Ablam ac gitmemişti tam tokta değildi öyle yapmışlar ablama sorun olmaz demişler.Benimde kafam karışık bu konuda
Smiley87 Drysmsn aç gitmek gerekiyor canım ben yeni yaptırdım , önce açlık şekerine bakıyorlar sonra şekerli içeceği içirip 1 saat sonra kan alıyorlar