holamerf00 İlk kızım oldu 40 haftayı tamamladı tam olarak erkek bebekler geç oluyor diyorlar doğru muu
zeynepctk holamerf00 erkek yeğenimin birisi 34. Haftada doğdu benim oğlum 39da doğdu öncesinde de sancım gelmişti hastanede yattık sancıyı durdurduk ama arkadaşımın oğlu da 40 haftayı geçtikten sonra doğdu bebekten bebeğe değişiyor o yani bence
reys holamerf00 bana da kız geç gelir erkek beklemez dediler. Hep bu konularda söylentiler var 😂 bence cinsiyetle alakası yok