Merhaba 38+2 hamileyim, birkaç haftadır kontrollerde bebişin haftasının gerisinde olduğu söyleniyordu. Bu hafta 37+6 iken kontrole gittiğimde bebek 36 hafta gözüküyor diye yatışım verildi ve kontrole alındım. Nstm, suyum ve bebeğin hareketleri normaldi, sonraki gün perinatolog gördü evet bebek geride dedi, 38 olması gerekirken 35,36. Hafta ile uyumluymuş. Ancak diğer şeyler normal olduğu için kontrollü bir şekilde ilerleyelim diyerek taburcu edildim. Haftaya kadar bekleyelim olmadı haftaya suni ile doğurtalım dediler.
Hiç beklemediğim ve gündemimde olmadığı için haliyle biraz sarsıldım. Bu tür bir gelişim geriliği durumu yaşayan var mı? Doğum nasıl oldu, sonraki süreç nasıl ilerledi, bebek küveze alındı mı? Beslenme ile mi alakalı ben ne yapabilirim dedim, doktor yok onunla alakalı değil dedi. Aklımda çok fazla soru var