tugce4545 Oğlum 3 yaşında ve sürekli karnım ağrıyor diyor ve kakasida siyah internetten biraz araştırdım mide kanaması filan vs gibi şeyler yazıyor doktorda goturucem pazartesi ama bu buraya sorayım dedim durumu yaşayan var mı ?
mavikalpvemavikalp tugce4545 pazartesiyi beklemeden acilemi gitseniz? Önemli bir duruma benziyor çünkü hafife almayın
kutlubeyinannesi tugce4545 canım internet zaten felaket tellalı. Ama siyah kaka için genelde hemen doktora gidilmesi gerektiği söylenir. Acilde en azından ne olduğu ortaya çıkar. Yine de bir gidin derim ben.
Zehrailly tugce4545 En son ne yedi peki? Acılı ya da fazla baharatlı bir şey yemiş olabilir mi? Ben oğluma kakaolu ıslak kek yedirdikten sonra kakası simsiyah oluyor mesela belki yediği bir şeyle alakalıdır hem mide kanaması öyle kolay olan bir şey değil Allah korusun kan kusardı çünkü.
gerigeldik tugce4545 oğlumunda sürekli karnı ağrırdı sonra popo kaşıntısı başlamıştı, parazit varmış ondan oluyormuş. Acaba sizin çocukta parazit olabilir mi diye sormuştum
Gamze3406 tugce4545 ülserif kolit, chorn, huzursuz bağırsak, çölyak, akdeniz ateşi bunlar karın ağrısı yapar soygeçmişiniz önemli, 3 yaş yalan söylemez. Önemli
tugce4545 Gamze3406 huzursuzluk yok ateşi yok sadece bazen eliyle karnını gösteriyor karnın mi ağrıyor diyorum evet diyor
Zehrailly tugce4545 Canım o zaman o yüzden kakası simsiyahtır gerçekten kakao çok boya yapıyor tıpkı mercimek çorbasının aynı renk kaka olarak çıkması gibi 😂 karın ağrısı da havalardandır benimki inatçı buz gibi yerler ama asla çorap giymez sürekli gazı var 🥲