berna888_ 36. Haftadayım 37.de hafta da kontrole çağırdı o zaman tarihimi verecek sezaryen için bazı doktorlar erkenden vermiş bazısı biraz bekletiyor bide şey dedi 39. Hafta içinde alırız 😂😂😂😂 benim pandadan bi farkım yok eşimi yataktan atıyorum
Yalnız yatınca biraz daha rahat gibiyim bilemiyorum artık
Sağlıkla gelsinler