Kızlar merhaba burda yeniyim suan 16+4 haftalık hamileyim. Daha önce erken doğum yaşadım bebeğimi kaybettim. Bugün kontrolde rahim ağzı uzunluğu 45 mm ölçüldü ama iki hafta önce 68 di. Sizce ani bir düşüş mü? Sizin ölçümlerde kaç çıkıyor? Deneyimlerinizden bahsederseniz çok sevinirim