NilVibe selamlar … 37 yaşındayım , ilk gebeliğim , 23 haftalık hamileyim .. ilk trimestir fazla uyku yaptı ama sonrası iyi gidiyor şükür bir sıkıntım yok,,, bende korkuyordum ama korktuğum gibi gitmiyor ,, sadece çabuk yoruluyorum , ondanda biraz dinlenip devam :) ,, zaten hangi hamiş yorulmuyor ki ^^