Benim çocuklarım doğum kiloları çok değil 3 kızımda 3 kilo altında dodular
40 günlük kızım 2.800 doğum kilosu Ayda 1 kg almıştı Dr da hemşirede iyi almış dedi
Ama kuzum asla tombiş olmuyor toplu değil
Şuan bile sanki yeni doğmuş gibi sütüm niye çocuklarımı tombiş yapmıyor kızım mamada içmiyor
Bazı bebekleri görüyorum maşallah sadece anne sütü almasına rağmen tombul ve toplular benmkiler kilo alsalar bile hep cılız zayıf sütümde vitamin mi yok yağlımı değil acaba