yelizyilmaz25 Kızlar 5+6yım göğüs uçlarım o kadar çok kaşınıyor ki dayanılmaz bir durumdayım. Bunu yaşayanlar var mı varsa çözüm olarak ne buldunuz
sunbloom123 yelizyilmaz25 felaket kaşınıyordu benimde hatta hal geçmiş sayılmaz ekstra bir çözüm aramadım açıkcası 🤭
Momlife_ Kuru mu döküntü oluyor mu benim de öyleydi çatlak kremi sürüyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama yumuşadı 😀