Nurdane_42 gebe izlem olarak oluyor kadın doğum değilde belli zamanlar da çağırıyorlar kan falan alınıyor idrar bakılıyor yada aşılar oluyor tetenoz falan sağlık ocağı böyle şeyler için arayıp çağırıyor, onun dışında kendi doktorunuz kan tahlili falan isterse normal randevu alıp sabah gidebilirsiniz