sunbloom123 habibe66yks parça parça aldığımız için tam bir fiyat çıkaramam ama cinsiyeti öğrendikten sonra ufak ufak almaya başladım 20. Haftalardan sonra büyük şeyleri almaya başladık indirim oldukça aldım yani bence uyguna da geldi o şekilde
ikincibahar_08 habibe66yks kıyafet emzik biberon banyo ürünleri bebeğin bütün ihtiyaçları için 26 bin harcamışım şimdiye kadar beşik bebek arabası falan yok içinde
reys habibe66yks o şekilde hesaplamadım. Bebek arabası 14 bindi. Oda yapmadık bi odamda ikea divan ve dolap vardı zaten. Ama incik cincik kıyafeti, kişisel bakımı, ana kucağı o bu birsürü para harcadık
Es07 Toplu almadık elbette Ama odası bile 20 bine yaklaştı (gardrop,beşik) Her şey çok pahalı gerçekten
Es07 pinkflowerss 6 aydır 30/40 milyar muayene ücreti ödedik zaten neredeyse biz de Öyle detaylı hesaplarsak ohooo işin içinden çıkamayız cnm Yeterki sağlıkla gelsinler
pinkflowerss Es07 ilk çocuk oldugu için açıkçası bebek arabası puset 50 tuttu cybex dolap aldım ikeadan 40 kurutmam yoktu onu aldım 25 büyük ihtiyaçları aldım canım almışken epeydr araştırdım 🥲 doğum paketimidr 150yr anlaştık bakalım önemli olan sağlıkla gelsinde
pinkflowerss Es07 yani alışveriş fiyatını tek tek hesaplarsak belirleriz başka çaremiz yok soruyu yanıtladım😂