cydbbk Haftadayım sağ memede sanki içeriden bir elektrik yol geçiyor sızlama gibi bir şey var sanki kurt var içeride ay çıldırmamak elde değil bu ne nasıl geçer ya
gulsuakman cydbbk ilk gebeliğimde herhalde mememde bir şey var diye bu durumdan dolayı tam sizinle aynı haftalarda genel cerrahiye gitmiştim o da hamilesin normal demişti 😂 Geçmiyor sadece alışıyorsun
cydbbk gulsuakman ya alışamıyorum çok sinir bozucu çıldırtıyor insanı çok kötü bir şey benim de ilk gebeliğin ama gebeliği unutturdu ya böyle bir şey nasıl olur
gulsuakman Es07 süt kanalları uyarılıyor ondan dolayıymış kadın doğumcumda normal demişti. Hatta birkaç kere emzirirkende oldu bebeğimi şimdi ikinci gebeliğim yine arada mememe elektirik çarpması oluyor 😁