selma128 Evet güzel annelerim bebişler karninizda tepinirken agriniz oluyormu benim karnimin içi berbat sekilde agriyor her zaman olmuyor sadece hareketlendiginde yaşayan varmi ne tür agriniz oldu
bluemom24 selma128 36. Haftadan sonra çok fena dürtmeye başladı tekme değilde ayağını karnımın yanlarına sokuyor resmen sipsivri😂
anonim51 selma128 bazen oluyor evet ama harket etmeyince de insan korkuyor 😂 37+2 haftalığız nts’de sancı çıkıyor bebekte ama ben hissetmiyorum bakalım ne zaman gelecek hanımefendi
Rmeysa_01 selma128 35. Haftadayım ve doğum pozisyonu aldığı için tüm tekmeleri kaburgaya yiyorum aşırı ağırtıyo karın içi bebeğe göre dar olunca daha fazla acıtıyormuş
Es07 Sertleşip bir yerde toplanıyor Bazen kasılmalar kramp şeklinde Vurmayınca da endişe Ne değişik şeymiş annelik
duygumfoca selma128 32 haftalık olduk normal doğum pozisyonuna dönmüş paşam 😁 Mideme baskılar kürek kemiklerimin altın altına bişeyler yapıyor geceleri uyuyamıyorum artık 47 günümüz kaldı 🙈