sudeli4 merveboran Benm demir d vit kansızlık hepsi düşük çıktı 5. Haftamdan beri demir ilacı ve d vitamini kullanıyorum artı birde muktivitsmin elenetal 2 18. Haftandayım demirim hala düzelmedi d vit olarak damla vermişti şimdi onun hap formunu verdi
Merve-1780 merveboran merhaba sonuç ne oldu sizin acaba ? 12. haftadan önce d vitamini kullanılıyor muymuş
merveboran Merve-1780 ben kullanmıyorum doğrusu ne bilmiyorum devletteki doktora gittiğim için dinlemiyorlar bile
Aykerny merveboran sağlık ocağına gidip durumu söyleseniz en azından eksik kalmasın belki ordaki doktor yardımcı olur devlettekiler malesef başından savmak için 10 dk bile bakmadan hemen yolluyorlar malesef🥲❤️Sağlıklı olsun bebişiniz hep sizde öyle 💕🌸
Aykerny merveboran Benim tüm değerler iyi olmasına rağmen 11. Haftada kullanmaya başladım zaten ilk 12 hafta folik asit diye biliyorum bende