maviliruh 39 haftalık hamileyim iki gündür yalancı sancılarım arttı hareket bile ettirmiyor ne yapabilirim?
anonim51 maviliruh 37+2 haftalığız nts’de sancı çıkıyor bebekte ama ben hissetmiyorum doktor alttan baktı açılman yok diye gönderdi peçeteye koyu kahverengi gbi kan geldi bı kaç defa suyun gelirse ağrın olursa gel demişti şuan beklemedeyim
Es07 Alan daraldıkça güçlü vurmuyor benimki de Sürtünme, kayma yapıyor Yoksa kaygı verici gerçekten Sağlıkla kavuşalım sona gelmişsiniz siz
maviliruh Es07 benimde daha güçlü vurmaya başladı Amin bi çırpıda hep beraber inşallah sizler kaç haftalıksınız
maviliruh anonim51 alttan baktıkları için o az kanama olması normal devamı olursa mutlaka git 33 haftalıkken 1 ay boyunca bende aynılarını yaşadım sancım yok nstde çıkıyor şimdide sancım var nst de bişey çıkmıyor