Bugün kontrolümüz vardı ve güzel geçti. Nst ye de bagladilar oda güzeldi. Bebisimin yuzunu gordum 2 hafta sonunda insan cidden çok ozluyormus 🥹 bal gibiydi yüzü guzel kizimin. Karin cevresi 6 gun geride ama olsun cok sukur iyi 33+1 dik. 9 Martta sezeryanla dogum olacak eger bir aksilik cikmaz ise . Sizde durumlar nasill