minikbebiss rica ederim cnm ben ilk gebeliğimde vinalac kullandım birde imom dönüşümlü kullandım bu iki vitamini. Doğum sonrası süt vs için doktorum elenetal3 demişti onuds kullandım.
Şimdiki gebelikte elenetal2 olanı tek kullanıyorm sende yine bi sorarsın doktoruna