coskunova benim de üst sınırda çıktı detaylı ultrasonda şeker yüklemesi vs her şey normaldi 29 haftalık kontrolde bebeğin de gelişimin önde ve iri olduğunu doğumumun zor olacağını söyledi karbonhidrat ve şekeri azalt akşamları yemeği kes çok acıkırsan sadece salatalık yoğurt ya da elma ye dedi ben de özellikle gece 12 den sonra aşırı acıkıyordum abur cubur ya da çiğköfte sandviç noodle tarzı şeyler yiyordum 3 hafta boyunca onlara dikkat ettim çok acıksam da bir salatalık bir elma yedim yattım bol su içtim ama 33 haftalık kontrolümde suyum bir tık azalmıştı ( hala fazla sınırdan düşmüş biraz ) kilosu ve gelişimi de 3 hafta yerine 2 hafta önden gidiyordu doktor işe yaradığını söyledi
İlk gebeliğimde de suyum fazlaydı bebeğin gelişimi öndeydi 38 den sonra haftasını gününü yakalamıştı ama bunun kadar ileride olmadığı için bir tık korkmuştum ama şükür o da düzene giriyor sen de korkma 1 hafta 10 gün gibi bir ilerilik varsa son haftalarda zaten yakalıyorlar fark daha fazlaysa da komple kesmen değil biraz dikkat etmen yeterli oluyor 🙃