denizmelis Bebegim 10 gunluk erken dogum oldu sarılığı yuksek cikiyo emdiriyorumda başka ne yapabilirim sariliginin dusmesi icin hastanede kaldik 1 gun işık tedavisi olduk tekrar yine yaşamak istemiyorum yardimci olurmusunuz