selinkese Kızlar aranızda park yatak alan var mı? Çok pahalı bir şey istemiyorum ikiz Bebeklerim olacak elele Madre öneriliyor genelde siz ne tercih ettiniz
Fizikcifizik selinkese kraft kullandım cok memnun kaldim. Zaten kesinlikle park yatak alın mobilya falan almayım derim. Buyuyunce guzel bir oda yaparsınız.
Kaderkaraaa Ben park yatak aldım kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum maccon marka memnunum taksiye ederim
selinkese Evet herkes bizi oda yapmaktan vazgeçirdi odamızda gardropta vardı sadece park yatak alıp birkaç sene idare edeceğiz duruma göre hareket edeceğiz
yagiz_didem İlk bebekte e bebekten jolıe almıştım 4 sene kullandık şuan kuzeni kullanıyor. Şimdi yine hamıleyım yine aynı marka alacagım
selinkese busrabaskal yatağı işbirden almayı düşünüyoruz yataşta çevremizdekiler çökme problemleriyle karşılaşmışlar
Momlife_ El ele madre aldım kendi internet sitesinden aldım dönencesi yamuk geldi gittim WhatsApp destek hattına yazdım tekrar dönence gönderdiler çok ilgililer tavsiye ederim
miniginannesi__ selinkese elele bonte sipariş ettim arkadaşım almıştı geçen sene memnundu umarım bende memnun kalırım
Havin49_ selinkese benim ikiz İbb göndermişti aşırı büyğk ben onda ilk oğlumu yatırıcam ikizlerime de birine oğlumun salanan mobilya beşiğini kualnıcam birine de bi tanıdık hediye etti salanan beşik chicco onu kulanıcam
lcngldnz Elele Almonte 2 yaşında kızım halen kullanıyorum aşırı kullanışlı alt açma organizeri yan gözler vs aşırı iyi