Merhaba kızlar, sizlere danışmak istediğim bir konu var..
Şu anda eşim tek çalışıyor. Kira, faturalar ve evin ihtiyaçları derken elde avuçta bir şey kalmıyor. Hamilelik sebebiyle ben de bir işe giremiyorum . 17.haftamdayım. Henüz bebeğim için hiçbir alışveriş yapamadım. Gerçekten bu durum beni çok üzüyor. Bir şeyleri not alıyorum, kaydediyorum ama satın alacak bir miktar elimizde kalmıyor.
Evde yapabileceğim ve kazanç sağlayabileceğim işler araştırıyorum ama biliyorsunuz ki çoğu dolandırıcı çıkıyor.
Kendimce evde ne yapabilirim? Az çok demeden hem eşime hem de bebeğime destek olabilirim?