Selam hanımlar, benim gebeliğimin başından beri beta hcg değerlerim çok az arttı, çeşitli takviyeler ve ilaçlarla keseyi rahimde tutmayı başardık. Çok şükür ki kalp atışını da duyduk ama doktorun “kesenin büyümesi beni tatmin etmiyor” demesi biraz kafama takıldı. 7 haftalık gebeyim, geç döllenme ihtimalimiz var tüm yaşananları göz önünde bulundurunca. Şu an 14 mm kesenin çapı. Sizde nasıldı ya da nasıl? Bu büyüklük normal mi yoksa dediği gibi tatmin edici değil mi?