d_erdogan Son adetıme göre 4+6 haftalık ama perşembe günü beta hcg 183 e yukselmıs normal mı kızlar bılgısı olan yazabılır mı 🫠
yildiz93 d_erdogan beta değeriyle hafta hesaplanmaz o sizin hormonunuza bağlı kimisinse çok yüksek oluyor benimde sizin gibi daha düşük seviyedeydi. Son adet tarihinizin ilk gününden itibaren sayılır hafta o şekilde hesaplanır.
keleebeeekkk adenn_adel benimde sol tarafım ağrıyodu doktor sol yumurtalığından gebe kalmışsındır dedi korpus luteum gebeliği beslediğinde ağrı yapabilirmiş rahimde büyümeye başladığında olurmuş
nevinbulyaman @d_erdogan benim doktorum son adet tarihinin ilk gününden hesapladı doktor herkesde öyle hesaplanır diye biliyorum
usagichan Merhaba kizlar ben de tüp Bebek ile hamileyim ilk Betam 24 iki gün sonra 66 iki gün sonra 95 çıktı son artış moralimi bozdu kimyasal olur diye korkuyorum
yildiz93 d_erdogan beta değerinizin 1500ün üzerinde olması gerekiyor ama en doğru bilgiyi doktordan alırsınız siz yine de sorun
cansukandemir53 Ben bugun öğrendim kan testini 4 hafta 7 günlük hemen bemen bugun 7 oldu btg 459çıktı normalmi
yildiz93 cansukandemir53 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan verip yükselmesini takip edin en az 2 katı olması gerekiyor sağlıklı bi gebelikte