Kızlar karnım sürekli değişik şekil alıyor sanki. Kaç zamandır yanlardanda doluydu yani nasıl bileyim geniş bi yuvarlark şimdi sanki karnımın kenarları boş öner doğru çıkmış midemr doğru daha şişkin alt kenarler boş. Normalde de kiloluyum zayıflarfa belki daha farklı bilmiyorum. Böyle yanlar boşalmış sanki. Karnında epey sertleşiyor üst taraf özellikle normal mi bu? Ya da bu ne demek doğum şeklini almış demek olabilir mi?