nnur20 su1267 canım kan sulandırıcı iğneyi neden verdiler düsük derken bos gebelik falanmıydı ben ecopirin kullanıyorum kesem gelismemişti benim düsük yaptım ama bu iğne daha mı etkili :/
Fahriyeslmn su1267 Benim bir kızım var hiç düşgum olmadı ama bana da yazdı bu haptan iğne yazdı oda 4 günde bir ama çok ağrıtıyor iğne
su1267 nnur20 pıhtılaşmayı engelliyor ,plesantaya giden kan akışını arttırmak,düşük riskini azaltmak evet boş gebelik gibi birseydi
su1267 nnur20 bu etkilimi bilmiyorum ama ben kullanıyorum oksapar iğneyi kontrole gidince doktorum ne diyecek bilmiyorum ama bu iğneyi doğum yapana kadar kullananlar varmış iğneye devam edeceğim